cpcpcpcp

allting handlar om att vara snygg, smal och ha pengar så att man kan förbättra snyggheten
är man inte snygg smal eller har pengar vill ingen vara ens vän, eller jo men man har inte lika kul som dom snygga/smala/rika.
Jag är så jävla trött på att bli behandlad som en nolla bara för att jag inte har rätt utseende/stil/kropp
är så jävla trött på att folk ser ner på mig och tycker jag är puckad för att jag inte är 173 pch väger 45kg.
är så jävla trött på att folk ser ner på mig för att jag inte bara köper chanelkläder och saker på beyond retro och köper snygga kilklackade lackskor för 1500kr.
för att jag inte har storlek 25 i jeans, och storlek 32 i tröja. för att jag inte har det snygga håret och dom snygga låren.

jag passar inte in bland någon, jag har ingen stil jag har inget liv men vet ni vad?  jag är nöjd. för hur ful jag än är så har jag iaf världens snyggaste pojkvän och honom gillar ni va? det är alltid han som blir inbjuden på roliga fester och grejer, det är han som får 14564786 kommentarer om att han är så het efter varje bild. och jag unnar honom det.

men snälla sluta fejka att ni är mina vänner och snacka inte skit om mig bakom min rygg, säg det till mig istället.


tack.

Kommentarer
Postat av: SISSEL

KÄFTEN! du är visst snygg

2008-04-21 @ 14:44:30
URL: http://sissel.blogg.se
Postat av: Emma

Bra skrivet, som fan!

(Btw, jag tycker du är asball)

2008-04-21 @ 15:05:30
URL: http://hislastwalk.blogg.se
Postat av: diskotek (lollo)

shhh.
du är fan den hetaste o coolaste ja sett fan o jag ljuger inte, o jag bjuder gärna in dig på fest men ja jag bor långt ifrån dig men kom på fest på lördag i hultsfred du är välkommen till mig bara så att du vet:)
jag är din vän om du vill :)

2008-04-21 @ 15:40:09
URL: http://trumpinne.blogspot.com
Postat av: annie

men gud, du är så JÄVLA snygg jocelyn. Det var senast igår jag tänkte att jag vill ha ditt utseende. puss

2008-04-21 @ 17:27:47
URL: http://therainbowpatrol.blogg.se
Postat av: voodoodolly

Jag tycker att du är fruktansvärt fin, Jocelyn!

2008-04-23 @ 12:23:52
Postat av: Anonym

självklart är det inte att vara "snygg" (dvs se ut som de sjuka jävla pedofilideal som gäller nu) som räknas. att vara snygg handlar om Så mycket annat, och det har ju du verkligen. de som bara tycker att anorektiskt smala sjukt tillfixade människor ser bra ut är ju helt enkelt hjärntvättade av all reklam och annan snedvriden skit som prackas på en, de missar att det finns någonting annat också. ett personligt utseende till exempel. så skit i dem, de är helt enkelt inte tillräckligt smarta för att ha några egna åsikter.

2008-04-23 @ 16:48:05
Postat av: Anonym

Inte för att jag känner dig, men jag tycker att du är sjukt snygg. Det är alltid så tråkigt när snygga människor har så dåligt självförtroende. You go girl!

2008-04-23 @ 19:31:17
Postat av: Anonym

jag har bevakat dig typ forever på bilddagboken, och från första stund tänkte jag "tänk att vara jocelyn".
Sett dig på stan också, och trodde absolut inte du var missnöjd med ditt utseende, för det borde du inte vara. Du och Filippa, ni är dom snyggaste männiksorna jag vet.
och ditt liv sedan!
so what att inbjudningarna inte är till dig. Du har en pojkvän som tar med dig!
tänk positivt. jag har varken ett fantastiskt hår, en snygg pojkvän som kan ta med mig på festerna där jag vill vara, eller några pandakompisar.
du är fantastisk.

2008-04-25 @ 19:14:56
Postat av: Filippa

ANONYM

2008-04-28 @ 17:29:01
Postat av: Filippa

PS. du är visst fin. DS

2008-04-28 @ 17:29:29
Postat av: Anonym

Jocelyn du är snygggg! Vi känner inte varandra så bra, så jag är anonym nu. Jag tror att folk bjuder in Fredrik eftersom alla vet att det är ni och att om han kommer, så kommer du!

2008-06-29 @ 20:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0