WE WERE IN LOVE

ni människor som skrivit är otroligt snälla
ibland har man bara dåliga dagar men ni peppar mig verkligen
jag vet inte om jag alltid tror på er, för det är ganska svårt.

jag vet att jag inte är fulast i världen, eller jag vet att andra inte tycker det, men ibland har man inte så bra självförtroende.

jag hatar när folk tror att jag är asdryg, för det är jag faktiskt inte. eller? jag tycker att jag iaf försöker vara trevlig mot alla jag träffar och så.
imorgon är det skola, sen är det bara tisdag onsdag sen helg<3 jag vet inte vad jag vill göra på valborg, men något kul iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du verkar vara supersnäll.

2008-04-29 @ 16:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0