fin

nu tänkte jag skriva ett fint och bra inlägg här
jag har en vän som jag inte känt länge alls dom är otroligt bra snäll och underbar, han heter hannes
när jag umgås med honom så blir jag bara så glad, det är så härligt att vara med någon som vågar ta åt sig, som vågar vara social och glad, som vågar prata om saker som andra skulle tyckt vara pinsamt. det finns många som jag känner som är så men jag har verkligen uppskattat tiden hannes spenderat med mig sen fredrik åkte då jag kände mig otroligt ensam.
någon som också gör mig otroligt glad är hanna, mm svarthanna. och alla andra urgulliga bra människor som var med på hermans idag kan ta åt sig, för jag gillar verkligen er, bara så ni vet.

ni är alla helt underbara, rakt igenom.
så ta åt er, för jag tror ni vet vilka jag menar.

nu ska jag lägga mig och dö för jag är så otroligt trött
så alla ni snälla människor där ute, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Tess

Trevlig blogg, hit kommer jag komma tillbaka! :)



Frågestund på min blogg, passa på att ställa en fråga du också!

http://theresevictoriajohansson.blogg.se

2008-08-16 @ 01:26:21
URL: http://theresevictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0