morningsickness

imorgon börjar skolan, skolan utan fredrik. det vore så skönt att bara för den här natten kunna få andas i din nacke och hålla om dig men icke, du ska vara på en helvetesö och jag är kvar i regniga sverige. jag tror att om jag någonsin ska klara mig utan dig så måste jag börja träna. alltså det finns ingen chans att jag skulle kunna fortsätta leva om vi gjorde slut. tänk om det skulle hände, vad skulle hända då? jag skulle ju gå under varje gång jag gick in i mitt rum, då allting ger minnen. jag skulle gå under när jag hörde minsta lilla antydan till en låt, för det skulle handla om oss. jag vet inte om det är meningen att vi ska vara tillsammans livet ut, och jag vet inte om det finns någon i hela världen som tror att man kan bli ihop vid femton och sen leva livet ut med varandra. men jag känner för att skaffa lägenhet med honom, och allt som kommer med det. vi får se vart allt går men jag hoppas verkligen att jag och fredrik håller ihop, för det är vi värda.

Kommentarer
Postat av: anna

ni är världens finaste :)

2008-08-19 @ 13:16:10
URL: http://annaduvet.blogg.se/
Postat av: jocelyn

nej anna, det är det du som är :*

2008-08-19 @ 16:01:27
Postat av: sissel

min farmors syster träffade sin make när hon var tretton!

2008-08-19 @ 22:34:51
URL: http://sissel.blogg.se/
Postat av: Mathilda

min fars sambos syster träffade sin nyvarande man vid fjorton års ålder tror jag. dom är runt 35 båda två idag och har just fått sitt andra barn :>

2008-09-16 @ 23:27:51
URL: http://dogfighttt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0