du tror du vet, men du vet ingenting

i lördags blev jag och fredrik bjudna på "fest" hos olle, När vi kom dit mådde hanna inte så bra och Olle var jättefull. Det var massa trevligt folk där (hanna, greta, olle, sofia, alice, emily, fredrik och jag!) och det var en jättetrevlig kväll. jag älskar småmänniskorna<3<3

            
olles, Gretas och Sofias bilder


i förrigår var vi hemma hos olle, kvällen var underbar först, fast sen upptäckte hans mamma att vi hade druckit, så jag och fredrik tog på oss skulden, olle är ju trots allt bara liten. vi åkte först till mälarhöjden med sissel och satt på en parkbänk, fast sen gnällde jag så mycket så jag och fredrik åkte hem asfulla och träffade en jättesöt tjej på tåget. Hon bodde i vh och hette Hanna, jag och fredrik pratade med henne ett litet tag och sen skulle vi av. hon fick massa presenter av mig och fredrik och vi fick fina pennor. Kvällen vart bra iaf!

   <  Bild från kvällen


igår sov jag hos fredrik, så brukar mina meningar låta men ja det gjorde jag iallafall och vi hade ett jättebråk
för ibland känns det som att han inte bryr sig alls, som att han inte ens orkar visa att han faktiskt ställer upp
men det löste sig och nu är han hos sin mormor och äter grönsaksgott.
Nu ska jag gå och röka. PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0