fin helg

Hej!
det har varit en rätt trevlig helg och den har haft alla bra saker som en bra helg ska ha, SPRIT, MÄNNISKOR och.. SPRIT<3
i lördags var jag och fredrik hemma hos lisa som är matildas kompis och det var trevligttrevligt.
fredrik spydde och höll på hela natten men jag var inte ett dugg bakis.
Nu sitter jag på svenskan, orkar inte göra det jag ska göra utan lyssnar på musik och skriver här.
om typ en havtimma eller nått har jag lunch och det är sojakorvsstroganoff ellervafan det heter.
Fredrik har "bestämt" sig att sluta röka men jag lovar att det inte kommer hålla längre än tills ikväll.

Jag sitter och redigerar bilder som jag hittat på skolans dator, här t.ex
 image18

Kommentarer
Postat av: Anna

Fett kattig. :D

2008-03-18 @ 18:10:26
URL: http://annaduvet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0