Get naked [I got a plan]

jag skulle inte ha något emot att ha en naken man hos mig nu, nejnej.
ah efter en helg där ingenting har hänt så händer inte så jättemycket nu heller.
har precis kommit hem och så, sitter och googlar fula ord och kollar på fula människor.
Mina småsyskon sjunger håkan hellström och jag blir lite nostalgisk, i sommar ska vi se honom på p&l och det kommer bli en perfekt sommar. Och vi sover i en säng och har en dusch och massa underbart.

vi är förlorare vi två

jag saknar att vara nykär men jag skulle aldrig aldrig aldrig i hela mitt liv kunna tänka mig att lämna fredrik, det skulle vara som att lämna allting som betyder något
Snart kommer håkans nya skiva, jag hoppas den är bra och att den är lika håkan<3

jag saknar värmen och sommaren så sjukt mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen det är liksom sommaren som gör att man lever.



och du, du är mitt UPPE i livet men NERE på gatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0