This is not a good good bye, Didn't I deserve a fair farewell

Imorgon är jag ledig och jag ska bara ta hand om mig själv, en HEL dag. Jag ska noppa ögonbrynen, göra hårinpackning, måla alla naglar, ansiktsmask och allt annat en tjej kan göra en ledig dag!
sen efter det hoppas jag på att få följa med och fira olle, fast jag förstår om det inte blir så, herregud lilla pluttolle blir 14? haha.


Idag har vi haft datakunskap, jag är så trött på alla skadade människor i min klass (ni vet vilka jag pratar om) som bara gnäller och sitter och ritar katter och andra fånigheter, visst alla ska få vara som dom vill, men dom är bara jobbiga!

         lite bilder jag scannade in


Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en trevlig kväll:)

2008-03-03 @ 18:42:55
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

ooo vilken mysdag du har att se framemot :D sån dag ska jag med ha, till helgen tror jag det blir :D så mkt plugg innan så man kan ju inte slappna av -.-'

2008-03-03 @ 18:43:43
URL: http://Linnsies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0