värme och värme

jag förstår inte hela bloggtrenden?
folk blir kända för att dom skriver om hur mycket kläder dom köpt varje dag.
Nej usch.
jaja nu sitter jag iallafall ensam här igen. Har precis fått igång mitt internet, fast nu har jag en sladd tvärs över rummet.
Imorgon börjar skolan igen, fyfan. skulle vara skönt med en vecka till med lov. Och jag kan inte hitta den förbaskade FJÄRRKONTROLLEN så den enda kanalen jag kan ha på tvn är tv1000 och dom visar inget bra :<
jag sitter och är frusen i min fotölj och orkar inte stänga fönstret blä!
ahah nu ska jag rosta lite bröd. PUSS

image12     
jag saknar värmen och killen

Kommentarer
Postat av: Anna

tv1000 visar bara PÖRR

2008-03-02 @ 21:13:38
URL: http://absolutleysalutley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0